عدم دریافت رمز یکبار مصرف در صرافی کبرین

عدم دریافت رمز یکبار مصرف در صرافی کبرین

در صورتی که رمز یکبار مصرف (OTP) برای شما ارسال نمی‌شود، لطفاً موارد زیر را بررسی فرمایید:

1- پوشه پیامک‌های تبلیغاتی یا اسپم:

در برخی گوشی‌ها (به‌ویژه دستگاه‌های اندرویدی)، پیامک‌های ناشناس یا حاوی لینک ممکن است به‌طور خودکار در پوشه‌ای به‌نام «پیامک‌های تبلیغاتی»، «اسپم» یا «مسدودشده‌ها» منتقل شوند. لطفاً اپلیکیشن پیام‌رسان گوشی خود را باز کرده و این پوشه‌ها را نیز بررسی فرمایید.

آموزش بررسی پوشه اسپم روی آیفون:

1. وارد برنامه Messages (پیام‌ها) شوید. در صورت فعال بودن قابلیت فیلتر پیام‌ها، در بالای صفحه دسته‌بندی‌هایی مانند تصویر زیر را مشاهده می‌کنید:

عدم دریافت رمز یکبار مصرف2. برای مشاهده پیامک‌های اسپم، وارد بخش Unknown Senders شوید. معمولاً پیام‌های مشکوک یا تبلیغاتی در این بخش قرار می‌گیرند.

Frame 1410104162 11zon

آموزش بررسی پوشه اسپم روی گوشی سامسونگ:

برای پیدا کردن پوشه اسپم (Spam) در برنامه پیام‌رسان سامسونگ (Samsung Messages)، مراحل زیر را دنبال کنید:
1. برنامه “Messages” سامسونگ رو باز کنید.

2. روی سه‌نقطه‌ی بالا سمت راست (یا چپ، بسته به زبان گوشی) بزنید.

Frame 1410104165 11zon3. از منو، گزینه‌ی “settings ” رو انتخاب کنید.

Frame 1410104166 11zon4. در این صفحه، گزینه‌ی “Block numbers and spam” را انتخاب کنید.

Frame 1410104164 11zon5. با انتخاب “Blocked messages ” می‌توانید پیام‌هایی که به‌عنوان اسپم شناسایی شدن رو ببینید.

 

Frame 1410104163 11zon

آموزش بررسی پوشه اسپم روی دیگر گوشی های اندروید:

برای پیدا کردن پوشه اسپم (Spam) در برنامه پیام‌رسان اندروید (Messages)، مراحل زیر را دنبال کنید:
1. برنامه “Messages” اندروید را باز کنید.

2. روی عکس پروفایل یا سه‌نقطه بالا سمت راست بزنید (بسته به نسخه ممکن است فرق کند).

Frame 1410104167 11zon

3. از منو، گزینه‌ی “Spam & blocked” یا “اسپم و مسدود شده‌ها” رو انتخاب کنید.

Frame 1410104168 11zon
4. حالا وارد پوشه‌ای که همه پیام‌های اسپم و شماره‌های مسدود شده ذخیره شدن می‌شوید. این صفحه را چک کنید تا مطمئن شوید که پیامک شما به آنجا انتقال پیدا نکرده باشد. اگر در این پوشه باشد، می توانید کد خود را پیدا کرده و آنرا وارد نمایید. در غیر اینصورت موارد دیگر را بررسی نمایید.
نکته: اگر پیامی به اشتباه اسپم شده است، می‌توانید آنرا به بخش صندوق ورودی (Inbox) خود برگردانید. برای اینکار لازم است تا گزینه‌ی “Not spam” یا “غیراسپم” را بزنید.

Frame 1410104169 11zon

2- بازگشت دریافت پیامک:

گاهی ممکن است به دلایل مختلف و ناخواسته دریافت پیامک از یک سرشماره خاص را لغو کرده باشید. خوشبختانه، می‌توانید به راحتی این مشکل را برطرف کنید و دوباره پیامک‌ها را دریافت کنید.

برای دریافت مجدد پیامک‌ها از سرشماره‌های صرافی که دریافت آن‌ها قطع شده است، شما باید عدد ۱۲ را به شماره‌های زیر ارسال کنید:

  • 10004347
  • 9982008898
  • 2000040022
  • 1000642562

سرویس پیامک ظرف چند دقیقه از سوی مخابرات مجدداً فعال خواهد شد.

3- اتصال اینترنت یا آنتن‌دهی تلفن همراه:

اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما به اینترنت متصل است یا از آنتن‌دهی مناسبی برخوردار است؛ به‌ویژه در صورتی که رمز یکبار مصرف از طریق پیامک یا اپلیکیشن ارسال می‌شود.

4- درستی شماره تلفن ثبت‌شده:


بررسی نمایید که شماره تلفن همراهی که در سامانه ثبت کرده‌اید صحیح بوده و قبلاً با موفقیت تأیید شده باشد.

5- سرویس‌دهنده پیامک:


ممکن است اختلال موقتی در ارسال پیامک از سمت سرویس‌دهنده وجود داشته باشد. در چنین مواردی، دریافت پیامک ممکن است با تأخیر همراه باشد.

در صورت تداوم مشکل، لطفاً با تیم پشتیبانی صرافی کبرین تماس حاصل فرمایید تا موضوع در اسرع وقت بررسی و رفع گردد.

Rate this post

مهدی ریاحی
مهدی ریاحی

عاشق دنیای صفر و یک و در حال تست باکس...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *